Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2014 12:50 - Що е Духовен учител?
Автор: kenzovnaks Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3688 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Що е Духовен Учител?

„За един ученик да срещне своя Учител означава все едно да намери майка, която да се съгласи да го носи девет месеца в утробата си, за да го роди след това в Духовния свят. Веднъж роден там, тоест пробуден за духовното, очите му откриват красотата на Творението, ушите му чуват Божието слово, устата му вкусва Небесна храна, краката му го отвеждат на различни места в пространството за да върши добро, ръцете му се научават да творят във финия свят на душата“

Омраам Микаел Айванов


image


image




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyn - ники, за мен духовен учител е...
13.04.2014 14:51
мислите на човека които ми допадат. които ми разясняват защо и как се случват нещата около мен ,и въпреки мен.
който по простичък начин ми обяснява как да приема независещите от мен случки с които не съм съгласна. и по някакъв начин ми дава отговор на въпроса защо другия постъпва по начин по който ме е наранил. и след като ми е изяснил някои такива нещица аз сама да си намеря пътя в живота. аз сама въз основа на неговите знания да се справя с трудностите си. е няма как да срещна моите духовни учители , малко са по умрели:) но с книгите написани от тях се срещам с мислите им. и ми е много хубаво когато срещна някой с който да по размисля на глас върху техните слова. да не забравяме , че никой не е безгрешен все пак!
цитирай
2. kenzovnaks - Стремежът
13.04.2014 18:31
че искаш да си безгрешен Те прави такъв !
цитирай
3. rumyn - стремежът е едно, а постигането. . . ...
13.04.2014 20:35
стремежът е едно, а постигането ...
е да не кажа мисия невъзможна, но поне мога да кажа че е :
най трудната борба. защото май се оказва че е борба със себе си .
да искаш да постъпиш еди как си и да осъзнаваш че ще сгрешиш ако постъпиш тъка. да успееш да овладееш емоцията и да постъпиш по по-безобидния начин.
да успееш да доведеш загубите до минимум. и да успееш да се насладиш на ползите от избора си.
цитирай
4. kenzovnaks - Щом си тръгнал
13.04.2014 20:47
да се стремиж значи ще го и постигнеш! Колкото се може по - бързо! Даже и да мине цял живот!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kenzovnaks
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 136820
Постинги: 155
Коментари: 97
Гласове: 137
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930